Profithozó Reklámajándék Blog

Cégre szabott gyors és különleges karácsonyi ötlet.

Posted by:

Cégre szabott gyors és különleges karácsonyi ötlet.

Tegye fel a kezét, akinek NEM gond a karácsonyi céges ajándékozás, vagy már megoldotta.

Jó, most az tegye le a kezét, akinek nincs is szándékában céges karácsonyi ajándékot adni ügyfeleinek.

Ok, akinek még mindíg fent van a keze az most csukja be az oldalt, nem kell tovább olvasnia.

A többieknek egy pár gondolat, további viccelődés helyett.

14 éve foglalkozom reklámajándékokkal és rengeteget apró kutatást végeztem az ajándékozási szokásokról.

A karácsonyi üzleti ajándékokról szóló felmérés eredménye.

Karácsonyi céges ajándéknak olyan ajándékokat kell választani, amivel érzelmeket ...
Tovább olvasom →
0

Marketing látványosság Szentendrén

Posted by:

Egy nyári kirándulásom Szentendrén.

Egy meleg nyári nap sétálni mentünk Szentendrére. Nem volt más célunk, mint séta, fagyi, meg egy finom kv. Reggel még nem gondoltam, hogy marketing csodákat fogok látni, pedig szándékosan nem akartam marketing szemüvegen keresztül nézni a világot.
2 Marketing látványosságot mutatok most be Szentendréről.

Marketing látványosság 1
A QR kódot rengeteg helyen és formában alkalmazzák. Szentendrén a “városmarketing” része.
A belvárosi részen az utcatáblákon QR kódokat is feltüntetnek így az arra sétáló turisták mobiljuk  segítségével rengeteg információt, érdekességet, ...

Tovább olvasom →
0

Mitől profi a vándorcirkuszos marketingje.

Posted by:

Mitől profi a vándorcirkuszos marketingje.
6 éves lett a fiam, Velencén nyaraltunk és jött a vándorcirkusz, na meg a meglepetés.

Részemről nem nagy lelkesedéssel, de elmentünk.
Mindenre gondoltam, de arra nem, hogy egy majdnem tökéletes marketing rendszer működésének bemutatóját is látni fogom.
Hogy mire is gondolok.

Vegyünk egy pédát:
Első lépés.

Egy kisvárosban, mondjuk kinyit egy új gyerek cipőbolt.
Mit csinál egy átlag cég vagy bolt? Kiteszi a nyitva táblát és max. szórólapokat visz ki a környező postaládákba.

Mit csinál egy “megmarketingezett” bolt
kb. 10-12 dolgot  pl.

  • Plakátokat helyezhet ...
Tovább olvasom →
21

Úgy tudsz forró ügyfelet generálni, hogy lehűtöd őket, pl. hűtőtáskával vagy legyezővel.

Posted by:

Úgy tudsz forró ügyfelet generálni, hogy lehűtöd őket, pl. hűtőtáskával vagy legyezővel.

Hűtőtáska, legyező és más nyári reklámtárgyak felhasználása úgy, hogy ne feledkezzenek el rólad nyáron sem ügyfeleid.

Termék: Hűtőtáska, legyező
Minősítése: ♥♥◊◊◊
Felirat: NEM fontos

Felhasználása: nem egyszer előfordult, hogy karácsonyi ajándéknak adták megrendelőink, jó nagy felirattal.
bbbrrrrr miért???  Akkor már jobb, ha valamilyen nyári rendezvényen szétosztogatják.

Eredmény: Aki karácsonykor adta annak  “ciki”, aki nyári rendezvényen, annak marad a remény, hogy volt értelme.

Profithozó Reklámajándékként, hűtőtáska vagy legyező

Ezeket a nyári termékeket lojalitás termékeknek hívom.
Egy hűtőtáska funkciója csupán annyi, hogy a nyári időszakban ...

Tovább olvasom →
3

Szánalmas boltosok, antimarketingje.

Posted by:

Néha nem is marketingre van szüksége a boltosoknak, hanem egy jó szóra, egy gesztusra.

8:50 Ma reggel munkába menet, megálltam egy hiper előtt, hogy leadjam az egyik öltönynadrágomat a tisztítóba.

8:52 Az üzleten leengedett rács és egy kedvesnek nem mondható hölgy tollseprűvel porolgatja az amúgy egész nap felhúzott rácsot. Kérdezem mikor nyitnak. -9-kor mondja, aztán csend…..

8:53 én ott állok és 1 perc múlva megkérdezem. Van rá mód, hogy leadjam a nadrágomat?

-Igen 9-kor

Persze lett volna időm megvárni és lett volna egy új ügyfelük, ...

Tovább olvasom →
3

Kérdés csere, ha boltod van, nyakpánttal és almával.

Posted by:

Kérdés csere, ha boltod van, nyakpánttal és almával.

Nyakpánt szokványos felhasználása

Termék: Nyakpánt
Minősítése: ♥♥♥◊◊
Általában a felirat: egy oldalon feliratozva,  logó+ webcím
pl. Tilitoli Bt  és www.tilitoli.hu

Általában a felhasználása: szóróajándékként rendezvényen, kiállításon szétosztogatják

Eredmény: Remény, hogy volt értelme

Profithozó Reklámajándékként Nyakpánt használata egy boltban

Egyszerűen szörnyű, hogy bemegyek egy boltba és tudom, mindjárt jön a kérdés, ő pedig meghallgatja a gyűlölt választ.

  • Miben segíthetek?
  • Köszönöm, csak nézelődöm.

Oké de mit csináljak másként? -kérdezi tőlem egy számítógépek eladásával foglalkozó ügyfelem.

Nézzük mit lehet itt kezdeni az előző bejegyzésemben írt, alma+nyakpánt ötlettel.

A boltban a pulton egy tál zöld és piros alma, szárán ...

Tovább olvasom →
2

Ütős nyakpánt egy kiállításon, rendezvényen.

Posted by:

Ütős nyakpánt egy kiállításon, rendezvényen.

Nyakpánt szokványos felhasználása

Termék: Nyakpánt
Minősítése: ♥♥♥◊◊
Felirat: egy oldalon feliratozva,  logó+ webcím
pl. Tilitoli Bt  és www.tilitoli.hu

Felhasználása: általában, szóróajándékként rendezvényen, kiállításon szétosztogatják

Eredmény: Remény, hogy volt értelme

Profithozó Reklámajándékként Nyakpánt varázslat. 
Kiállításon vagy rendezvényen

Gondolom, kaptál már céges nyakpántot, esetleg nektek is van.
4-5 éve, még izgalmas dolog volt, mert újdonságnak számított.
De most, már a fiamnak is van legalább 5.
Nem a saját céges felhasználásról kívánok írni, ahol a beléptető kártya lóg rajta, hanem amikor egy rendezvényen vagy kiállításon osztogatjátok, akkor és ott mit lehet másként ...

Tovább olvasom →
0

Szövegkiemelő átalakítása, profithozóvá

Posted by:

Szövegkiemelő átalakítása, profithozóvá

szokványos felhasználása

Termék: 3 színű szövegkiemelő
Minősítése: ♥♥♥◊◊
Felirat: egy vagy két oldalon feliratozva,  logó+ webcím
pl. Tilitoli Bt  és www.tilitoli.hu 

Felhasználása: általában, szóróajándékként szétosztogatják
1000 db-ra vetített költsége: (termék ár+felirat ár)x1000+klisé=125 000 Ft+Áfa

Eredmény: Remény, hogy volt értelme

Profithozó Reklámajándékként felhasználása

Termék: 3 színű szövegkiemelő
Minősítése: ♥♥♥◊◊
Felirat: egyik oldalon szlogen (figyelem felkeltő, érzelmeket társító)
pl. “3 Kiemelt ajánlat Önnek”
másik oldalon logó (márka építés) + egyedi webcím (neki szóló egyedi ...

Tovább olvasom →
1

Nincs többé fölöslegesen szétosztogatott reklámajándék.

Posted by:

Nincs többé fölöslegesen szétosztogatott reklámajándék.
Ma TESZT üzemmódban, elindul a Profithozó Reklámajándék 2.0 koncepció!

De mi az a Profithozó Reklámajándék 2.0?

Képzelj el egy gépet, egy transzformátort, egy átalakító masinát. Két választható bemenete van a gépnek.
Az egyik bemenetnél, ki tudsz választani egy neked tetsző reklámtárgyat,
a másik bemenetnél, ha nincs ötleted reklámtárgyra, azt tudod kiválasztani, hogy milyen árban keresel reklámtárgyat. pl 50-100 Ft/db között vagy 500-700 Ft/db között stb.
Mind a két esetben  megadod, hogy miért vásárolnád ezt a terméket pl.

  • mert azt akarom, hogy ismertebb legyen szolgáltatásom, termékem,
  • mert kedveskedni ...
Tovább olvasom →
0

Lesz egy előtte-utána sorozat

Posted by:

Lesz egy előtte-utána sorozat

Ebben az előtte-utána sorozatban esettanulmányok lesznek, hogyan alakítottunk

át egy szokványos reklámajándékot profithozó reklámajándékká.

Tovább olvasom →
0
Page 1 of 2 12