Vörös György

Nevem: Vörös György

Korom: 42

Születésnap: október 15

Feleség: Hédi

Gyerek: Bence, 6 éves

Állatok: 2 kutya, Leo és Prézli

Hobbi: Kert, természet, színház,
Argentin tangó, marketing

Kedvenc film: A kölyök

Kedvenc zene: Diana Crall (jazz)

Kedvenc idézet: “A nagy dolgok sok kicsiből jönnek össze.”
Vincent van Gogh


  • Imádok átalakítani dolgokat, pl környezetet. Kertészként végeztem és fantasztikus kerteket építettem, de pár év munka után kiszkadt gerincsérvet állapítottak meg a dokik, így jobbnak láttam, ha csak hobbi szinten őrzöm meg a kertimádatot és

    véglegesen abbahagyom a kertépítést.

    Másik szakmám a számítógép műszerészség, amít szívből gyűlölök. Ott nincs igazán kapcsolat emberekkel, csak unalmas dobozok, meg alkatrészek. Kereskedelem felé vettem az irányt, hogy emberek között legyek ismét.

    Egy-két flikk-flakk után a reklámajándék piacon állapodtam meg. Immár 14 éve foglalkozom üzleti reklámajándékokkal és nagyon megutáltam őket. Egyrészt régi mániámat nem tudtam kiélni, hogy értéket teremtsek, és valami olyat csináljak, ami mások szemében már-már varázslat. Másrészről nem látom már igazán értelmét a szétosztogatott 20 Ft-os reklámtollaknak, a rossz minőségű céges pólóknak, esernyőknek és a többi vacaknak.

    Marketinggel kezdtem foglalkozni 2006-ban. Ezalatt az elmúlt pár év alatt, marketing trükköket, tippeket, megoldásokat kezdtem fanatikusan gyűjteni. 2011 áprilisában, pontosan 2011 április 6-án egy marketing képzésen varázsütés szerűen megértettem mit kell tennem.

    Ügyfeleimnek olyan értéket kell adnom, amivel mérhető eredményt, kimagasló profitot tudnak elérni. Rájöttem, hogy ha ötvözöm a gyakorlati marketinget reklámajándékokkal, akkor valami varázslatos dolgok születik meg. Igy jött létre a PROFITHOZÓ REKLÁMAJÁNDÉK 2.0 koncepció